نمونه سوالات استخدامی دیوان محاسبات

سوالات استخدامی دیوان محاسبات 1400 , سوالات در سالهای گذشته نمونه سوالات استخدامی دیوان محاسبات"نمونه سوالات آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور"نمونه سوالات آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور 94"نمونه سوالات استخدامی دیوان محاسبات 94

نمونه سوالات استخدامی دیوان محاسبات

سوالات استخدامی دیوان محاسبات 1400 , سوالات در سالهای گذشته نمونه سوالات استخدامی دیوان محاسبات"نمونه سوالات آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور"نمونه سوالات آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور 94"نمونه سوالات استخدامی دیوان محاسبات 94

نمونه سوالات استخدامی دیوان محاسبات 1400 | نمونه سوالات استخدامی مشترک فراگیر
محاسبات دانلود نمونه سوالات استخدامی دیوان محاسبات دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی دیوان محاسبات نمونه سوالات استخدامی دیوان محاسبات با جواب نمونه
نمونه سوالات مصاحبه استخدامی دیوان محاسبات | نمونه سوالات استخدامی مشترک
مونه سوالات آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور
متقاضی اشتغال، این نمونه سوالات را با قیمتی مناسب جمع آوری و عرضه کرده است. روش خرید: برای خرید نمونه سوالات آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور با پاسخ به همراه جزوه منابع استخدام:اورجینال، پس از کلیک...
سروش کالا - دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور با پاسخ
دسته خدمات زیردسته اشتغال نمونه سوالات آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور با پاسخ به همراه جزوه منابع استخدام این مجموعه شامل جزوات منابع استخدام و منتخبی از سوالات آزمون استخدامی سال های قبل دیوان... : 142/1254 قیمت: 12,000 تومان درصد :50 روش خرید: برای خرید نمونه سوالات آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور با پاسخ به همراه جزوه منابع استخدام:اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا
soroshshop.mihanblog.com
نمونه سوالات آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور
نمونه سوالات آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور نمونه سوالات آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور + بازدید : 5 برچسب ها : , + نوشته شده در شنبه 26 بهمن 1392ساعت 18:14 توسط الهه اسکندری | نمونه سوالات...
kapak.hamiblog.ir
بیت ائل - نمونه سوالات آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور با پاسخ به همراه جزوه منابع استخدام:اورجینال
درود, اگر به دنبال نمونه سوالات آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور با پاسخ به همراه جزوه منابع استخدام:اورجینال هستید. محصول آموزشی نمونه سوالات آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور با پاسخ به همراه جزوه... ۱ تا ۴/اورجینال - خرید اینترنتی آموزش رنگ کردن مو - خرید سی دی آموزش لاغری با REV ABS/اورجینال - آموزش جامع یوگا به زبان فارسی همراه کتابچه الکترونیکی - خرید سی دی آموزش یوگا ویژه ی بانوان/اورجینال...


تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

سوالات استخدامی دیوان محاسبات

"دانلود رایگان سوالات استخدام دیوان محاسبات"

دانلود نمونه سوالات استخدامی دیوان محاسبات کشور + جواب

تست های رایگان استخدام دیوان محاسبات کشور سال ۹۴

سوالات استخدامی دیوان محاسبات ۹۴

نمونه سوالات استخدامی “دیوان محاسبات

نمونه سوالات تخصصی حسابرس استخدامی دیوان محاسبات کشور

دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی دیوان محاسبات حسابرس

نمونه سوالات استخدامی دیوان محاسبات

“منابع آزمون دیوان محاسبات”

دانلود رایگان سوالات آزمون استخدامی دیوان محاسبات

نمونه سوالات استخدامی

سوالات استخدامی “ دیوان محاسبات کشور” ۹۴ با جواب

سوالات استخدامی دیوان محاسبات"تضمین قبولی 94

نمونه سوالات استخدامی دیوان محاسبات"تضمین قبولی

دانلود مطلوبترین سوالات استخدام دیوان محاسبات

نمونه نمونه سوالات استخدامی دیوان محاسبات " نمونه سوالات اصلی

دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی دیوان محاسبات

دانلود رایگان واقعی نمونه سوالات استخدامی دیوان محاسبات حسابرس

سوالات استخدامی تامین اجتماعی ۱۴۰۱

سوالات استخدامی دیوان محاسبات سال 1401

سوالات استخدامی دیوان محاسبات کشور (سوالات مهم آزمون 1400)

دانلود رایگان نمونه سوالات آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور

سوالات و دفترچه های آزمون استخدامی دیوان محاسبات

اصل سوالات استخدامی دیوان محاسبات کشور به همراه سوالات عمومی

آزمون استخدامی دیوان محاسبات

دانلود رایگان سوالات استخدامی دیوان محاسبات

سوالات استخدامی دیوان محاسبات1400

سوالات استخدامی دیوان محاسبات 97 فناوری اطالعات مجلس کد شغل ۱۲۱

سوالات استخدامی دیوان محاسبات 97 امور امتحانات و مصاحبه کد شغل ۱۲۰

آخرین نظرات
  • ۲۱ بهمن ۹۵، ۰۹:۴۰ - میلاد قلی نژاد
    سپاس

ورود 158 هزار پرونده به بخش های دیوان عدالت اداری در سال گذشته

تهران - ایرنا - رییس دیوان عدالت اداری با بیان اینکه 158 هزار پرونده به بخش های شعب بدوی تجدیدنظر هیات های تخصصی و عمومی این دیوان در سال 93 وارد شده، گفت: 132 هزار پرونده در این بخش ها مختومه شده است.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین جعفر منتظری روز سه شنبه در نشست خبری افزود: کاهش رسیدگی به پرونده ها را در سال 93 شاهد بودیم که این کاهش به مجموعه تجدیدنظر بر می گردد.

وی ادامه داد: از آنجا که آمار دیوان عدالت اداری در آخر بهمن ماه هر سال جمع بندی می شود، در مقایسه با بهمن سال 92 این دیوان 14 درصد کاهش ورودی داشته، اما در ماه اسفند با شکایاتی که از آموزش و پرورش به دیوان عدالت اداری ارجاع شد، موجب شد در طول یک ماه 10 درصد کاهش ورودی تغییر پیدا کرده و در پایان اسفند از 14 به چهار درصد کاهش یابد.

رییس دیوان عدالت اداری با انتقاد از برخی دستگاه ها افزود: برخی دستگاه ها به ظاهر قانون را رعایت می کنند اما در عمل با مشکلاتی مواجه هستیم که در صدور پروانه یا انجام مقررات کوتاهی می شود.

وی ادامه داد: از آنجا که موارد قانونی کار طی شده، دیوان عدالت اداری نمی تواند موضوع را نقض کند و ممکن است مجددا تجدیدنظر خواهی شود که از این دست پرونده ها در شهرداری ها فراوان مشاهده می شود.

منتظری با اشاره به ساختمان هشت بهشت و همچنین ساختمان علاءالدین افزود: در این دو ساختمان ظاهرا صاحب ملک از شهرداری مجوز گرفته بود و در بررسی ها متوجه شدیم بخشی از مشکلات، ناشی از قصور خود شهرداری است و حتی شهردار تهران نیز به بخشی از قصور خود اذعان دارد و گفته بود که وقتی متوجه قصور شهردار منطقه شده، با او برخورد و وی را برکنار کرده است.

ادامه دارد...

اجتمام ** 9317 ** ل.الف.ی ** 1071

روستای لرستان از آب آشامیدنی سالم محرومند

خرم آباد - ایرنا - استان لرستان بر اساس شاخص پایش منابع آب در دسته بندی استانهای کشور، جزو استانهای دارای 'تنش آبی شدید' قرار دارد و امروز نیز بسیاری از اهالی استان به ویژه روستاییان با کمبود و یا نبود آب روزگار می گذرانند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شرکت مدیریت منابع آب ایران نیمه نخست فروردین امسال اعلام کرد در نیمه نخست سال آبی جاری هفت استان کشور در گروه مناطق مواجه با کمبود آبی قرار دارند.

بر این اساس در طبقه بندی استان های کشور براساس شاخص پایش منابع آب از مهرماه تا اسفندماه سال 93، استان های کشور در 6 دسته مرطوب، نرمال، قابل تحمل، دارای تنش آبی، دارای تنش آبی شدید و کمبود آب طبقه بندی شده اند.

لرستان در این طبقه بندی به همراه 12 استان دیگر در دسته بندی مناطق با 'تنش آبی شدید' قرار گرفت.

بر اساس آمار دو میلیارد و593 میلیون متر مکعب آب در لرستان استفاده می شود که از این میزان 72 درصد آب لرستان سطحی و بقیه از منابع زیر زمینی است.

92 درصد آب استان صرف مصارف کشاورزی، پنج درصد آب استان در زمینه شرب و مصارف بهداشتی ،سه درصد در صنعت مصرف می شود .

در زمان حاضر 6678 حلقه چاه ،6444 دهنه چشمه ،1322 رشته قنات ،141 موتور تلمبه مجاز در سطح استان وجود دارد که سالانه 400 میلیون متر مکعب آب در استان استحصال می شود.

در سالهای نه چندان دور میزان رواناب های خروجی استان سالانه 12 میلیارد متر مکعب تخمین زده می شد که با توجه خشکسالی دهه اخیر در ایران و لرستان، این آمار به صورت غیر رسمی حتی تا پنج میلیارد متر مکعب نیز کاهش یافته است.

در این میان 85 درصد اراضی استان که دیم کشت می شود هر ساله راندمان کمتری داشته و خشکسالی موجب افت کمی و کیفی محصولات کشاورزی نیز شده است.

اما این روزها مردم روستایی لرستان دغدغه آب آشامیدنی دارند و در برخی روستاها این دغدغه چنان جدی بوده که معضل خشکسالی در زمین های دیم فراموش شده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان در این باره می گوید: در حال حاضر اهالی 104 روستای استان از داشتن نعمت آب آشامیدنی سالم محروم هستند که برای آبرسانی به این روستاها 270 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

علیرضا کاکاوند به ایرنا گفت: این تعداد روستای بالای 20 خانوار شامل سه درصد از جمعیت روستایی و بیش از هفت درصد از کل روستا های بالای 20 خانوار است.

وی اظهار داشت: در مجموع 85 روستای استان با تانکر آبیاری می شود کار آبرسانی به مابقی روستاها به دلیل سخت گذر بودن مناطق تاکنون امکانپذیر نشده است.

وی با بیان اینکه دو هزار و 861روستا با جمعیت677 هزار نفر شامل 40 درصد جمعیت استان وجود دارد گفت: از این تعداد روستا، یکهزار و 955 روستا با 633 هزار جمعیت آبرسانی شدند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر یکهزار و 579 روستای بالای 20 خانوار در استان شناسایی شده افزود: از این تعداد یکهزار و 475 روستا آبرسانی شدند و 104 روستا باقی مانده است.

مدیرعامل شرکت آبفار لرستان یادآور شد: سر جمع اعتبارات خشکسالی، ملی و ماده 180 در سال گذشته بیش از 610 میلیارد ریال بوده که نسبت به سال قبل آن تخصیص پنج برابری داشته است.

کاکاوند گفت: طی چهار سال گذشته 440 حلقه چاه حفر شده و این در حالیست که از ابتدای تاسیس شرکت آبفار از سال 1358 تا پایان سال 88، کل چاه‎های حفر شده 355 حلقه بوده است.

وی همچنین با بیان اینکه بیش از 30 درصد فرسودگی شبکه در روستاها را داریم، تصریح کرد: از روستاهای آبرسانی شده در سالهای گذشته روستاهایی وجود دارند که با توجه به پایان دوره طرح و یا حوادث غیر مترقبه بیش از 30 درصد تاسیسات آنها مستهلک شده است و تحت عنوان روستاهای سطح دو نامگذاری شده اند.

وی تعداد این روستاها را 545 مورد برشمرد و ادامه داد: به منظور ارتقا این روستاها به سطح یک نیز حدود 700 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

به هر حال بحران خشکسالی روستاهای لرستان جدی بوده و باید اقدامات اساسی برای 104 روستای استان انجام شود، روستاهایی که 85 مورد از آن با تانکر آبیاری شده و مابقی به دلیل مسیر های سخت گذر حتی از آبیاری با تانکر محروم هستند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۲
divan mohasebat

نظرات  (۱)

۰۲ تیر ۹۴ ، ۱۳:۱۰ ***singertalent***

درود بر شما دوست عزیز

اگه اهل رقابت هستی بیا!

اگه فک میکنی استعداد تو خوانندگی داری بیا و مسابقه بده و جایزه بگیر.

ما یه سایت طراحی کردیم و قصد داریم توش کلی مسابقه با کلی جایزه قرار بدیم، فعلا هم مسابقه­ی خوانندگی رو راه اندازی کردیم.

اگه تو خوانندگی استعداد داری، این شانس بزرگ رو از دست نده و اگه نداری هم لطفا به سایتمون سر بزن و ما رو از پیشنهاداتت محروم نساز.

 

امیدوارم واسه دادن جواب سلامم که شده به سایت ما بیای* 

آدرس سایت ما:

http://ontalent.mihanblog.com/

 

آدرس ایمیل ما:

singer.talent94@gmail.com

 

 

تازه میتونی برای بیشتر دیده شدن تبلیغتو با یه قیمت خیلی نا چیز در سایت ما بدی یا تبادل لوگو کنی

راستی شاید ندونی ولی میتونی بنر ما رو تو وبت قرار بدی. خیلیم آسونه تازه کد جاوا اسکریپت هم نیست؛ خواستی بگو تا راهنماییت کنم.

میتونیم تبادل لینک کنی ، یعنی اول مارو با نام مسابقه بزرگ خوانندگی(آنتلنت) لینک کنی_آنتلنت رو مثل اسم وبلاگ انگلیسی بنویس_ بعد خبر بدی تا لینکت کنیم

 

لطفا شرکت در نظرسنجی را فراموش نکنید چون نظر سنجی برای پیدا کردن بهترین خواننده پاپ ایران است و شما با رای دادن میتونید پرچم خواننده محبوبتونو بالا ببرین 





تا درودی دیگر بدرود

ایشاالله که باز مسیرمون به هم بخوره!  

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی