نمونه سوالات استخدامی دیوان محاسبات

سوالات استخدامی دیوان محاسبات 1400 , سوالات در سالهای گذشته نمونه سوالات استخدامی دیوان محاسبات"نمونه سوالات آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور"نمونه سوالات آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور 94"نمونه سوالات استخدامی دیوان محاسبات 94

نمونه سوالات استخدامی دیوان محاسبات

سوالات استخدامی دیوان محاسبات 1400 , سوالات در سالهای گذشته نمونه سوالات استخدامی دیوان محاسبات"نمونه سوالات آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور"نمونه سوالات آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور 94"نمونه سوالات استخدامی دیوان محاسبات 94

نمونه سوالات استخدامی دیوان محاسبات 1400 | نمونه سوالات استخدامی مشترک فراگیر
محاسبات دانلود نمونه سوالات استخدامی دیوان محاسبات دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی دیوان محاسبات نمونه سوالات استخدامی دیوان محاسبات با جواب نمونه
نمونه سوالات مصاحبه استخدامی دیوان محاسبات | نمونه سوالات استخدامی مشترک
مونه سوالات آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور
متقاضی اشتغال، این نمونه سوالات را با قیمتی مناسب جمع آوری و عرضه کرده است. روش خرید: برای خرید نمونه سوالات آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور با پاسخ به همراه جزوه منابع استخدام:اورجینال، پس از کلیک...
سروش کالا - دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور با پاسخ
دسته خدمات زیردسته اشتغال نمونه سوالات آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور با پاسخ به همراه جزوه منابع استخدام این مجموعه شامل جزوات منابع استخدام و منتخبی از سوالات آزمون استخدامی سال های قبل دیوان... : 142/1254 قیمت: 12,000 تومان درصد :50 روش خرید: برای خرید نمونه سوالات آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور با پاسخ به همراه جزوه منابع استخدام:اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا
soroshshop.mihanblog.com
نمونه سوالات آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور
نمونه سوالات آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور نمونه سوالات آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور + بازدید : 5 برچسب ها : , + نوشته شده در شنبه 26 بهمن 1392ساعت 18:14 توسط الهه اسکندری | نمونه سوالات...
kapak.hamiblog.ir
بیت ائل - نمونه سوالات آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور با پاسخ به همراه جزوه منابع استخدام:اورجینال
درود, اگر به دنبال نمونه سوالات آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور با پاسخ به همراه جزوه منابع استخدام:اورجینال هستید. محصول آموزشی نمونه سوالات آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور با پاسخ به همراه جزوه... ۱ تا ۴/اورجینال - خرید اینترنتی آموزش رنگ کردن مو - خرید سی دی آموزش لاغری با REV ABS/اورجینال - آموزش جامع یوگا به زبان فارسی همراه کتابچه الکترونیکی - خرید سی دی آموزش یوگا ویژه ی بانوان/اورجینال...


تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

سوالات استخدامی دیوان محاسبات

"دانلود رایگان سوالات استخدام دیوان محاسبات"

دانلود نمونه سوالات استخدامی دیوان محاسبات کشور + جواب

تست های رایگان استخدام دیوان محاسبات کشور سال ۹۴

سوالات استخدامی دیوان محاسبات ۹۴

نمونه سوالات استخدامی “دیوان محاسبات

نمونه سوالات تخصصی حسابرس استخدامی دیوان محاسبات کشور

دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی دیوان محاسبات حسابرس

نمونه سوالات استخدامی دیوان محاسبات

“منابع آزمون دیوان محاسبات”

دانلود رایگان سوالات آزمون استخدامی دیوان محاسبات

نمونه سوالات استخدامی

سوالات استخدامی “ دیوان محاسبات کشور” ۹۴ با جواب

سوالات استخدامی دیوان محاسبات"تضمین قبولی 94

نمونه سوالات استخدامی دیوان محاسبات"تضمین قبولی

دانلود مطلوبترین سوالات استخدام دیوان محاسبات

نمونه نمونه سوالات استخدامی دیوان محاسبات " نمونه سوالات اصلی

دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی دیوان محاسبات

دانلود رایگان واقعی نمونه سوالات استخدامی دیوان محاسبات حسابرس

سوالات استخدامی تامین اجتماعی ۱۴۰۱

سوالات استخدامی دیوان محاسبات سال 1401

سوالات استخدامی دیوان محاسبات کشور (سوالات مهم آزمون 1400)

دانلود رایگان نمونه سوالات آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور

سوالات و دفترچه های آزمون استخدامی دیوان محاسبات

اصل سوالات استخدامی دیوان محاسبات کشور به همراه سوالات عمومی

آزمون استخدامی دیوان محاسبات

دانلود رایگان سوالات استخدامی دیوان محاسبات

سوالات استخدامی دیوان محاسبات1400

سوالات استخدامی دیوان محاسبات 97 فناوری اطالعات مجلس کد شغل ۱۲۱

سوالات استخدامی دیوان محاسبات 97 امور امتحانات و مصاحبه کد شغل ۱۲۰

آخرین نظرات
  • ۲۱ بهمن ۹۵، ۰۹:۴۰ - میلاد قلی نژاد
    سپاس

۱۶۶ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

ولاد خوزستان یک بازیکن جدید جذب کردوالات استخدامی “ دیوان محاسبات کشور” ۱۳۹۳ با جواب ,

عمومی ـ مشترک برای کلیه رشته­ های شغلی:

اهواز - ایرنا - باشگاه فولاد خوزستان برای فصل آینده مسابقات فوتبال باشگاه های برتر ایران یک بازیکن جدید جذب کرد و با دو بازیکن فصل گذشته خود تمدید قرارداد کرد.

مراسم بزرگداشت شهدای هفت تیر با حضور تشکل های سیاسی برگزار می شود

تهران-ایرنا- دبیر کل کانون یادآوران هفتم تیر گفت: امسال برای نخستین بار برنامه های گرامیداشت شهدای هفتم تیر و حزب جمهوری اسلامی با حضور احزاب و تشکل های سیاسی اجرا می شود و از مردم نیز برای حضور پرشور در این مراسم دعوت می کنیم.

نشست خبری برنامه های گرامیداشت شهدای حزب جمهوری اسلامی امروز -یکشنبه- با حضور مرتضوی کیاسری رییس ستاد گذامیداشت شهدای هفتم تیر، ابوالقاسم رئوفیان دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین، محسن صادقی دبیرکل کانون یادآوران هفتم تیرو محمدجواد حق شناس عضو مرکزی حزب اعتماد ملی برگزار شد.

در این نشست محسن صادقی دبیرکل کانون یادآوران هفتم تیر در مورد برنامه های گرامیداشت شهدای هفتم تیر گفت: مراسم گرامیداشت شهدای حزب جمهوری اسلامی(هفت تیر) امسال نیز مانند هرسال در بهشت زهرا قطعه 72 تن برگزار می شود و خانواده های شهدای هفت تیر در شامگاه هفتم تیرماه با رهبر معظم انقلاب دیدار می کنند.

دبیرکل کانون یادآوران هفتم تیر گفت: تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و شهدا درروز جمعه 5 تیرماه برگزار می شود و همچنین قرار است که دیدارهایی با آیت الله رفسنجانی و سید حسن خمینی یادگار امام داشته باشیم که زمان آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

وی یادآور شد: مراسمی نیز از طرف خانواده شهید آیت الله بهشتی در روز شنبه ششم تیرماه از ساعت 19 تا 20:30 در کانون توحید برگزار خواهد شد.

دبیرکل کانون یادآوران هفتم تیر با بیان اینکه کانون یادآوران هفت تیر متشکل از فرزندان شهدای هفت تیر است، گفت: این کانون از سال 78تأسیس شد و به عنوان یادگاران شهدای حزب وظیفه خود را در راستای ترویج یاد و نام و اندیشه شهید مظلوم بهشتی و شهدای هفتم تیر تعریف کرد و در این مسیر قدم های خوبی را برداشته است.

وی از پیگیری پیشنهاد نامگذاری هفته احزاب خبر داد و خاطرنشان کرد: مقرر شده است که روز هفتم تیرماه و هفته گرامیداشت شهید بهشتی و 72 تن از یاران وی با عنوان هفته احزاب به صورت جدی دنبال شود که مورد اتفاق همه احزاب قرار گرفت.

صادقی در ادامه گفت: کانون یادآوران هفتم تیر تصمیم گرفته که با حضور احزاب و جریان های سیاسی تجلیل از شهدا را جان دوباره دهد و از به فراموشی سپرده شدن ارمان های شهدا جلوگیری کنند لذا بر این اساس قرار است دبیرخانه هفته احزاب تشکیل شود و ما بنا داریم از روز بعد از مراسم های گرامیداشت شهدای هفت تیر فعالیت دبیرخانه هفته احزاب را با حضور گرایش های مختلف شکل دهیم تا با برنامه ریزی های خود در سال آینده علاوه بر مراسم رسمی و مردمی گرامیداشت یاد شهدای هفتم تیر، سمینارهای علمی در این زمینه برگزار کنیم.

وی یادآور شد: به پیشنهاد آقای حق شناس قرار است در سال آینده سمیناری را با محوریت «تحزب» در هفته احزاب برگزار کنیم و در این سمینار از حوزویان و دانشگاهیان دعوت کنیم که مقالات خود را ارائه کنند تا ابعاد کمتر شناخته شده آیت الله بهشتی و حزب جمهوری اسلامی را به جامعه معرفی کنیم و با معرفی شخصیت آن شهدا الگوهای خوبی را به مردم معرفی کنیم.

دبیرکل کانون یادآوران هفتم تیر گفت: خانواده شهدای هفتم تیر هر سال به دیدار رهبر معظم انقلاب، سران قوا و یادگار امام می روند ولی امسال پیشنهاد داده ایم که این برنامه ها با حضور احزاب و جمعیت های سیاسی برگزار شود و این هفته از دوم تا هشتم تیرماه با برنامه های مختلفی برگزار خواهد شد.

** شهید بهشتی سردار شهید احزاب است

در این نشست دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین با بیان اینکه نگاه بزرگان ما به احزاب و نگاه امام خمینی(ره) به حزب قابل تأمل است، گفت: امام خمینی(ره) ضمن موافقت با فعالیت احزاب فرمودند که مهم ایده حزب است و به ایده، اندیشه و تفکر احزاب اهمیت می دادند.

وی با بیان اینکه شهید بهشتی سردار شهید احزاب ، گفت: آیت الله بهشتی با ایده ای الهی حزب را تشکیل داد و از نظر آن شهید، حزب معبد بود و شهید بهشتی حزب را محل تربیت سیاسی جامعه تلقی می کردند.

دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تصمیم گرفته شده بزرگداشت هفته احزاب را داشته باشیم، ضروری است همت کنیم تا بتوانیم حق مطلب را ادا کرده و شاهد شکل گیری این ستاد برای نهادینه کردن تحزب باشیم.

در ادامه مرتضوی کیاسری رئیس ستاد گرامیداشت شهدای هفتم تیر گفت: قرار است از این پس ایام شهادت آیت الله بهشتی و هفته احزاب بهره بیشتری را در جهت نشر فرهنگ تحزب و بایدها و نبایدهای حزبی ببریم و در جهت معرفی هرچه بیشتر توانمندی های تشکیلاتی آیت الله بهشتی گام برداریم چرا که معتقدیم همانگونه که امام فرمود بهشتی مظلوم زیست و مظلوم رفت، باید بگوییم که بهشتی مظلوم ماند و ابعاد شخصیتی وی در بعدهای فرهنگی، اخلاقی، اجتماعی و حزبی و جریان سازی و محوریت برای ایجاد وحدت مغفول مانده است.

وی گفت: مقرر شده است که در قالب ستادی به نام ستاد بزرگداشت هفته احزاب، شهادت شهید بهشتی و حزب جمهوری اسلامی فعالیت کنیم. همچنین به این منظور دبیرخانه ای در ستاد شکل می گیرد که در طول سال به بایدهای روز و هفته احزاب توجه شود.

رئیس ستاد گرامیداشت شهدای هفتم تیر از پیشنهاد مجمع جانبازان انقلاب اسلامی برای نامگذاری هفته احزاب خبر داد و خاطرنشان کرد: 10 سال قبل مجمع جانبازان انقلاب اسلامی در نامه رسمی به رئیس خانه احزاب پیشنهاد داد که روز شهادت آیت الله بهشتی به عنوان روز و هفته احزاب نامگذاری شود. البته هرساله قوه قضاییه مراسمی را در قالب قضایی شخصیت شهید بهشتی برگزار می کند ولی باید گفت که شهید بهشتی در انسجام نیروها و احزاب و جریان های سیاسی تلاش زیادی داشت.

مرتضوی کیاسری خاطرنشان کرد: اعضای ستاد گرامیداشت شهدای هفتم تیر شامل حسین کمالی دبیر کل حزب اسلامی کار، حکیمی پور دبیرکل حزب اراده ملت، حق شناس، ابوطالبی عضو همبستگی، رئوفیان دبیرکل حزب ایران زمین، پورنامدار عضو کانون مهستان، مرتضوی کیاسری دبیرکل مجمع جانبازان، اسلامی تبار عضو کانون فارغ التحصیلان آذربایجان غربی، جمشید ایرانی و محسن صادقی دبیرکل کانون یادآوران هفتم تیر می باشد.

** بهشتی حزب را هم مهم می شمرد

در ادامه این نشست محمد حق شناس نیز در سخنانی گفت: شهید بهشتی در روزی که به شهادت رسید به عنوان رئیس قوه قضائیه و رئیس عالی شورای قضایی و همچنین دبیرکل حزب جمهوری اسلامی بود؛ یعنی در حالی که سمت رسمی داشت حزب را هم مهم می شمرد. ایشان حزب را معبد خود معرفی کرده بودند. به این جمله کمتر توجه شده است.

وی گفت: امروز سه دهه از آن اتفاق یعنی فاجعه هفتم تیر گذشته است. مسأله شهادت بزرگمردی از نظریه پردازان جمهوری اسلامی ایران بسیار مهم است. شخصیتی که در مدت کوتاه حضور ایشان از پس از پیروزی انقلاب توانست آثار زیادی پس از مدیریت خود تا به امروز بر جای بگذارد. در واقع صدقه جاریه ای است که تا به حال ادامه پیدا کرده است.

حق شناس ادامه داد: ایشان مدبر مجلس خبرگان قانون اساسی بودند که امروز ما آن را به عنوان مهمترین و بزرگترین سند بالادستی در جمهوری اسلامی ایران می شناسیم. امیدواریم بتوانیم تمام بندهای این قانون را بدون معطلی اجرا کنیم.

سیام**1058 /1449

انتهای پیام /*

به گزارش خبرنگار ایرنا به نقل مدیررسانه ای باشگاه فولاد خوزستان گفت: این باشگاه امروز با حسین مالکی مهاجم فصل گذشته تیم نفت مسجدسلیمان قرارداد یک ساله امضا کرد و با دو بازیکن فصل گذشته خود شامل مهدی بدرلو، ماتیاس چاگو برای یک فصل دیگر قرارداد منعقد کرد.

محمد احرام باف اضافه کرد : این باشگاه همچنین روزگذشته با لئوناردو مساریچ مدافع فصل گذشته خود برای فصل آینده قرارداد یکساله انعقاد کرد.

تمرینات آماده سازی تیم فوتبال فولاد خوزستان برای فصل آینده مسابقات لیگ برتر پانزدهم از روز جمعه گذشته در اهواز شروع شده است.

7160/6064**1379

انتهای پیام /*
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۲۱
divan mohasebat

از استخدام بانکها و موسسات دولتی و خصوصی در سال ۹۴ جا نمانید
فرصت استخدام را با رزومه حرفه ای از دست ندهید (رزومه ساز رایگان)
استخدام ناوگان توزیع دیجی کالا در کاشان
استخدام مدیر توزیع در شرکت دیجی کالا در استان لرستان
استخدام شرکت سافت سیستم در تهران و کرج
استخدام گروه خانه و آشپزخانه شرکت دایا
استخدام در معتبر ترین شرکت میزبانی وب در ایران-ایران هاست
دعوت به همکاری از علاقمندان به کار در منزل(سراسر کشور)
استخدام پشتیبان سرور لینوکس در شرکت پارس پک
استخدام ناوگان توزیع دیجی کالا در زنجان
استخدام شرکت صنعتی میراب در ۷ ردیف شغلی
استخدام محتوا گذار در شرکت معتبر دیجی کالا در تهران
استخدام برنامه نویس خانم با حقوق توافقی در تهران
استخدام صندوقدار آقا در شرکت معتبر دیجی کالا در غرب تهران
استخدام سازمان نهاد کتابخانه ها سال ۹۴ (منابع کمیاب آزمون)

همه ی استخدام های امروز

استخدام منشی آشنا به امور بازرگانی و اداری ۱ دقیقه قبل
استخدام مهندس صنایع در حوزه کنترل پروژه در تهران ۸ دقیقه قبل
استخدام گروه پایکار بنیان پیشرو در تهران ۸ دقیقه قبل
استخدام مهندس برق و نرم افزار در تهران ۸ دقیقه قبل
استخدام شرکت سپیدار سیستم(همکاران سیستم) ۱۷ دقیقه قبل
استخدام کارشناسان ارشد فروش در انتشارات کاگو ۲۱ دقیقه قبل
استخدام فارس و شیراز – ۳۱ خرداد ۹۴ ۲۲ دقیقه قبل
استخدام برقکار ماهر و CNC کار در کرج ۲۳ دقیقه قبل
استخدام فروشنده جهت فروشگاه کارن ۲۳ دقیقه قبل
استخدام نیرو جهت کار در تولیدی ۲۳ دقیقه قبل
استخدام کارشناس تولید محتوا و آشنا به مفاهیم فروش در تهران ۲۳ دقیقه قبل
استخدام برنامه نویس،طراح سایت وگرافیست درشرکت نواندیش ویژن ۲۳ دقیقه قبل
استخدام در کارخانه روغن و روانکارهای صنعتی ۲۳ دقیقه قبل
استخدام نگهدار کودک در اصفهان ۳۸ دقیقه قبل
استخدام کارگر تولید در شرکت معتبر صنایع غذایی ۳۸ دقیقه قبل
استخدام مدیر،مشاور و کارشناس فروش در شرکت خانه و آشپزخانه ۳۸ دقیقه قبل
استخدام کادر فروش شرکت دایا به آرا در چندین استان کشور ۳۸ دقیقه قبل
استخدام کارشناس تحقیقات بازار,مدیروکارشناس فروش درانتشارات کاگو ۳۸ دقیقه قبل
استخدام فروشنده خلاق در شیراز ۳۸ دقیقه قبل
استخدام سرپرست واحد ویراستاری در انتشارات کاگو ۴۳ دقیقه قبل
استخدام رشت ( آرشیو نیازمندی گیلان ) ۴۷ دقیقه قبل
استخدام بوشهر ( آرشیو نیازمندی بوشهر ) ۴۷ دقیقه قبل
استخدام کرمان ( آرشیو نیازمندی کرمان ) ۴۷ دقیقه قبل
استخدام قزوین ( آرشیو نیازمندی قزوین ) ۴۷ دقیقه قبل
استخدام اهواز ( آرشیو نیازمندی خوزستان ) ۴۷ دقیقه قبل
استخدام همدان ( آرشیو نیازمندی همدان ) ۴۷ دقیقه قبل
استخدام یزد ( آرشیو نیازمندی یزد ) ۴۷ دقیقه قبل
استخدام تبریز ( آرشیو نیازمندی آذربایجان شرقی ) ۴۷ دقیقه قبل
استخدام اصفهان ( آرشیو نیازمندی اصفهان ) ۴۷ دقیقه قبل
استخدام شیراز ( آرشیو نیازمندی فارس ) ۴۷ دقیقه قبل
استخدام بندرعباس ( آرشیو نیازمندی هرمزگان ) ۴۷ دقیقه قبل
استخدام کرج ( آرشیو نیازمندی البرز ) ۴۷ دقیقه قبل
استخدام مشهد ( آرشیو نیازمندی خراسان ) ۴۷ دقیقه قبل
استخدام ماما جهت کار در مرکز ترک اعتیاد – اصفهان ۵۳ دقیقه قبل
استخدام کارگر جهت کار در انبار ۵۳ دقیقه قبل
استخدام حسابدار جهت سالن زیبایی کویین ۵۳ دقیقه قبل
استخدام مترجم در یک شرکت معتبر فعال در حوزه معماری ۵۳ دقیقه قبل
استخدام مترجم در یک شرکت معتبر فعال در حوزه معماری ۵۳ دقیقه قبل
استخدام منشی در شرکت افق طلایی آویژه ۵۳ دقیقه قبل
استخدام چند ردیف شغلی در یک شرکت رنگسازی ۵۹ دقیقه قبل
استخدام حسابدار,ویزیتور و مدیر بازرگانی در تهران ۱ ساعت قبل
استخدام نیرو جهت بخش فروش در اصفهان ۱ ساعت قبل
استخدام نیرو در شرکت تولیدی ۱ ساعت قبل
استخدام بازاریاب جهت شرکت نوین پخش آذربایجان ۱ ساعت قبل
استخدام بازاریاب در گروه طراحی سایت ۲۰۰۰ ۱ ساعت قبل
استخدام بازاریاب در شرکت اوج آسانبر نگارستان البرز ۱ ساعت قبل
استخدام کارشناس یا کارشناس ارشد معماری در ارومیه ۱ ساعت قبل
استخدام برنامه نویس #C و JAVA در شرکت رایان سازه ۱ ساعت قبل
استخدام نیرو جهت فعالیت در آزمایشگاه ۱ ساعت قبل
استخدام کارمند اداری در شرکت صنایع چوب کیش ۱ ساعت قبل
استخدام منشی در یک شرکت تبلیغاتی ۱ ساعت قبل
دعوت به همکاری سراسری وبسایت بازارخانگی دات کام ۱ ساعت قبل
استخدام حسابدار در شرکت پویا تجارت ۱ ساعت قبل
استخدام شرکت پویا تجارت کاریز در تهران ۱ ساعت قبل
استخدام قزوین – شهر و استان قزوین – ۳۱ خرداد ۹۴ ۱ ساعت قبل
استخدام منشی آشنا به کامپیوتر ۱ ساعت قبل
استخدام دستیار دندانپزشک در تبریز ۱ ساعت قبل
استخدام حسابدار با سابقه در کرج ۱ ساعت قبل
استخدام یک گروه بازرگانی فعال در کرج ۱ ساعت قبل
استخدام منشی مدیر عامل در انتشارات کاگو ۱ ساعت قبل
استخدام کارشناس فروش در زمینه کود و سم آشنا به امور تغذیه گیاهی ۱ ساعت قبل
استخدام یک شرکت فعال در زمینه تجهیزات پزشکی در اهواز ۱ ساعت قبل
استخدام منشی جهت امور دفتری ۱ ساعت قبل
استخدام منشی آشنا به امور دفتری و کامپیوتر در کرج ۱ ساعت قبل
استخدام حسابدار آشنا به نرم افزار هلو ۱ ساعت قبل
استخدام تکنسین ماشین آلات در یک شرکت فنی و مهندسی معتبر ۱ ساعت قبل
استخدام آبدارچی آقا در شرکت آریاوب ۱ ساعت قبل
استخدام جوشکار و مونتاژکار جهت کارخانه ۲ ساعت قبل
استخدام شرکت نما نور آسیا در تبریز ۲ ساعت قبل
استخدام گرافیست وب,مستندساز پروژه‌های نرم‌افزاری و آبدارچی در شرکت آریاوب ۲ ساعت قبل
استخدام کارشناس هماهنگی آقا در باشگاه نفت و نیرو ۲ ساعت قبل
استخدام چند ردیف شغلی در یک شرکت تبلیغاتی معتبر ۲ ساعت قبل
استخدام حسابدار جهت کار در شرکت تردینه ۲ ساعت قبل
استخدام نیرو جهت مدیریت سایت در تبریز ۲ ساعت قبل
استخدام کارمندان حرفه ای در آسمان هفتم ۲ ساعت قبل
استخدام بازاریاب در شرکت کبریا بابل ۲ ساعت قبل
استخدام کادر حسابداری در انتشارات کاگو ۲ ساعت قبل
استخدام مهندس صنایع و کامپیوتر و حسابداری درحوزه SAP-ERP ۲ ساعت قبل
استخدام بازاریاب جهت شرکت ترک ایاک تاش ۲ ساعت قبل
استخدام نیرو مسلط به امور اداری و کامپیوتر در تبریز ۲ ساعت قبل
استخدام دکتر داروساز در تبریز ۲ ساعت قبل
استخدام نیروی جوشکار در تبریز ۲ ساعت قبل
استخدام نمایندگی محصولات لوسی رضوی و دو ال ۲ ساعت قبل
استخدام نیروی فنی در تبریز ۲ ساعت قبل
استخدام کارمند مسلط به کامپیوتر و اینترنت ۲ ساعت قبل
استخدام راننده و پیک موتوری در دیجی کالا در کاشان ۲ ساعت قبل
استخدام طراح وب سایت در شرکت راهکارهای هوشمند سگال ۲ ساعت قبل
استخدام پیک موتورسوار و راننده بدون وانت دردیجی کالا در زنجان ۲ ساعت قبل
استخدام منشی مجرب در تبریز ۲ ساعت قبل
استخدام فتوشاپ کار در تبریز ۲ ساعت قبل
استخدام ویزیتور مجرب در اهواز ۲ ساعت قبل
استخدام حسابدار جهت شرکت فولاد عتیق آذر سهند ۲ ساعت قبل
استخدام بازاریاب حرفه ای در استان خوزستان ۲ ساعت قبل
از استخدام بانکها و موسسات دولتی و خصوصی در سال ۹۴ جا نمانید ۲ ساعت قبل
فرصت استخدام را با رزومه حرفه ای از دست ندهید (رزومه ساز رایگان) ۲ ساعت قبل
استخدام دو نفر جهت انجام امور اداری ۲ ساعت قبل
استخدام مدیر توزیع در شرکت دیجی کالا در استان لرستان ۲ ساعت قبل
استخدام ناوگان توزیع دیجی کالا در کاشان ۲ ساعت قبل
استخدام گرافیست در شهر همدان ۲ ساعت قبل
استخدام پخش مواد غذایی هیمالیا – فیروز در اهواز ۲ ساعت قبل
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۱۸
divan mohasebat

شکارچی و صیاد غیرمجاز در پارک ملی لار دستگیر شدندشترک برای کلیه رشته­ های شغلی:

تهران - ایرنا - سرپرست پارک ملی لار دراستان تهران از دستگیری دو فرد متخلف که اقدام به شکار و صید غیرمجاز در این منطقه می کردند خبر داد و گفت: در این ارتباط دو راس کل وحشی و 10 قطعه ماهی کشف شد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی محیط زیست استان تهران رضا کرمی افزود: محیط بانان پارک ملی لار در حین گشت و پایش منطقه در ارتفاعات آسمان کوه با دو نفر شکارچی غیر مجاز برخورد کردند که یکی از متخلفان با مشاهده محیط بانان اقدام به تیر اندازی به سوی ماموران کرد و سپس متواری شد.

وی گفت: با تلاش ماموران یکی از شکارچیان غیر مجاز به همراه لاشه دو راس کل وحشی دستگیر شد.

کرمی گفت: همچنین ماموران روز گذشته در منطقه کمردشت موفق به دستگیری یک صیاد غیر مجاز و کشف و ضبط 10 قطعه ماهی قزل آلای خال قرمز و دو رشته تور ماهیگیری از این متخلف شدند.

سرپرست پارک ملی لار با اشاره به اینکه ماموران اجرایی در همان روز در منطقه کمردشت با یک صیاد غیر مجاز دیگر نیز برخورد کردند افزود: این صیاد غیر مجاز با مشاهده ماموران متواری شد و یک رشته تور ماهیگیری به جا مانده از وی ضبط شد.

کرمی خاطرنشان کرد: شناسایی و دستگیری شکارچی و صیاد غیر مجاز در حال پیگیری است و متخلفان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

تهرام/1699/1831

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ خرداد ۹۴ ، ۰۹:۰۹
divan mohasebat

نوارغزه و ماه رمضان

غزه – ایرنا – حلول ماه مبارک رمضان در نوارغزه باعث ایجاد امید در دل فلسطینی هایی شده است که از 8 سال قبل تاکنون در محاصره مستمر ظالمانه رژیم صهیونیستی قرار دارند.شترک برای کلیه رشته­ های شغلی:

به گزارش ایرنا، تجاوز رژیم صهیونیستی موسوم به «الجرف الصلب» علیه نوارغزه در سال 2014 باعث شد تا مردم غزه سال گذشته از فضای معنوی ماه مبارک رمضان محروم شوند.

در جریان این تجاوز وحشیانه بیش از 2200 نفر از اهالی غزه به شهادت رسیدند و حدود 15000 نفر دیگر زخمی شدند که بیشتر آنها را زنان، کودکان و سالمندان تشکیل می دادند.

با وجود ویرانی های گسترده ای که این تجاوز بر جای گذاشته، مردم تحت محاصره نوارغزه همچنان بر ادامه زندگی شرافتمندانه اصرار می ورزند.

ام احمد زن سی ساله فلسطینی است که در نخستین روزهای ماه مبارک رمضان به بازارچه قدیمی الشجاعیه آمده است.

او نیز مانند دیگران مادران فلسطینی تلاش دارد تا کودکان خردسالش را به نحوی خوشحال کند به ویژه اینکه این کودکان شاهد صحنه های دلخراش و آثار جنگ علیه غزه بوده اند.

ام احمد در گفت وگو با ایرنا تاکید کرد که اراده مردم فلسطین قوی تر از همه متجاوزان و اشغالگران هست و خواهد بود.

کمی جلوتر به ام خالد برخورد کردیم.

این زن شصت ساله فلسطینی اظهار داشت: در این ماه مغفرت آرزوی خیر و برکت برای امت اسلامی و عربی دارم و امیدوارم عید فطر امسال شاهد وحدت و یکپارچگی امت و پایان جنگ ها و بحران ها در منطقه باشیم.

وضعیت نابسامان اقتصادی ناشی از محاصره ظالمانه تاثیر چشمگیری بر جنب و جوش اقتصادی و تجاری در مناطق مختلف نوارغزه به ویژه بازار داشته است.

سامر یکی از مغازه داران غزه معتقد است که با وجود ازدحام زیاد جمعیت در بازار اما مشتری کم است و خرید و فروش در حد مطلوب انجام نمی گیرد.

وی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: درست است که جمعیت زیادی به بازار می آیند اما چیزی که اهمیت دارد خرید و فروش است، بسیاری از جمعیت حاضر در بازارها صرفا برای تماشا و وقت گذرانی به بازار آمده اند و به خاطر قطعی برق در نوارغزه به دنبال کمی آسایش هستند.

جمال الخضری نماینده مجلس قانونگذاری فلسطین هم از همه گروه های فلسطینی دعوت کرد تا برای مقابله با چالش ها و تهدیدهایی که فلسطین با آن مواجه است، وحدت و همبستگی خود را افزایش دهند.

وی از مقامات و ملت های کشورهای عربی و اسلامی درخواست کرد تا برای رفع مشکلات مردم غزه اهتمام داشته باشند.

الخضری هشدار داد:وضعیت بیشتر اهالی غزه به جایی رسیده که مجبور هستند نیازهای خود را از محل کمک های موسسه امور پناهندگان فلسطینی «اونروا» و دیگر سازمان های بین المللی تامین کنند.

کمیته مردمی مقابله با محاصره نیز به نوبه خود وضعیت انسانی در نوار غزه را فاجعه بار نامید.

در گزارشی که از سوی این کمیته منتشر شد ، اشاره شده که بیش از 70 درصد مردم غزه زیر خط فقر هستند و میانگین بیکاری در غزه از 50 درصد فراتر رفته است.

خاورم*(1)*387*390* 1324

انتهای پیام /*
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ خرداد ۹۴ ، ۰۹:۰۹
divan mohasebat

جام جم به نقل از رییس انجمن صنایع غذایی: تقلب سازمان یافته در مواد غذاییشترک برای کلیه رشته­ های شغلی:

تهران- ایرنا- روزنامه جام جم در شماره یکشنبه سی و یکم خرداد در توضیح تیتر یک خود می نویسد: سیدمحمدرضا مرتضوی رییس انجمن صنایع غذایی از وجود تقلب سازماندهی شده در تهیه و توزیع مواد غذایی خبر داد و گفت: با این که ما در انجمن صنایع غذایی در حال مبارزه دائمی با پدیده تقلب در تهیه و توزیع مواد غذایی هستیم، اما وجود تقلب سازماندهی شده به همراه وجود برخی مشکلات ساختاری مانند نظام توزیع، جلوی تاثیر کامل این تلاش ها را می گیرد.

این روزنامه با انعکاس خبر بیش از 1000 صرافی مجوز ندارند، نوشت: در آستانه فرا رسیدن هفته قوه قضاییه، غلامحسین محسنی اژه ای در نشستی خبری به پرونده های مهم قضایی روز پرداخت و بااشاره به اقدامات دستگاه قضا برای برخورد با موسسات پولی و تعاونی های اعتبار غیرمجاز، از فعالیت بیش از 1000 صرافی غیرمجاز خبر داد. سخنگوی قوه قضاییه به آمار موسسات پولی غیرمجاز اشاره کرد و گفت: اکنون 145 شرکت تعاونی اعتبار مجوزدار و 590 شرکت تعاونی اعتبار بدون مجوز وجود دارد. همچنین تا امروز 31 بانک دولتی و خصوصی داریم و 9 موسسه اعتباری و پولی هم شناسایی شده که از این 9 مورد سه مورد مجوز دارد، سه مورد در حال اخذ مجوز هستند و سه مورد هم مجوز ندارند. معاون اول قوه قضاییه افزود: در ماه های اخیر با آنهایی که مجوز نداشتند برخورد شد و در آینده هم برخورد خواهد شد.

روزنامه جام جم با انتشار موضوع زخم یادگاری نویسی بر روی آثار تاریخی، نوشت: برای خیلی ها حکم تخته سیاه را پیدا کرده است؛ تخته ای که روی آن با هر وسیله ای، هر چیزی را نوشته و خط خطی می کنند، اما این تخته های زبان بسته چیزی نیست جز آثار تاریخی و فرهنگی این سرزمین که نماد تمدن و هویت ماست و متاسفانه در هجوم یادگارنویسی ها روز به روز نازیباتر، فرسوده تر و به مرگ نزدیک تر می شوند. نمونه اش هم بزرگ ترین کتیبه پهلوی در کازرون استان فارس است که در لابه لای نوشته های رهگذران در حال مدفون شدن است. عوامل طبیعی و انسانی متعددی موجب افزایش تهدید و تخریب آثار تاریخی کشورمان در یکی دو دهه اخیر شده است، اما یکی از مهم ترین این عوامل آسیب رسان که شاید چندان به چشم نیامده و مورد غفلت قرار گرفته، یادگارنویسی روی بناها و آثار تاریخی است که تاکنون آسیب های غیرقابل جبران زیادی را به این آثار وارد کرده است.

این روزنامه با انتخاب عنوان پشت پرده دیکتاتوری مرموز و غیرقابل پیش بینی، نوشت: ویکی لیکس در سال 2010 میلادی با انتشار اسناد سری جنگ های آمریکا در عراق و افغانستان و نیز 250 هزار تلگرام وزارت خارجه این کشور مشهور شد. این سایت که سابقه درخشانی در افشای حجم وسیعی از اسناد و مدارک دولتی دارد، روز جمعه گذشته ضمن انتشار 60 هزار سند جدید از پیام دیپلماتیک وزارت خارجه عربستان و سفارتخانه های این کشور در سراسر دنیا، اعلام کرد هفته های آتی از نیم میلیون سند در ارتباط با فعالیت های داخلی پادشاهی عربستان سعودی پرده برداشته می شود. گفته می شود گروهی موسوم به «ارتش سایبری یمن» به وزارت امور خارجه عربستان سعودی حمله الکترونیکی کرده و این اطلاعات را بدست آورده است. این افشاگری همزمان با سومین سالگرد پناه گرفتن بنیانگذار ویکی لیکس به سفارت اکوادر در لندن صورت می گیرد .

روزنامه جام جم با بازتاب موضوع مدیریت بحران، غرق در بحران، نوشت: با وجود گذشت ربع قرن از یکی از ویرانگرترین زلزله های ایران، به اعتقاد بسیاری از کارشناسان آنچنان که دانش و فناوری پیشرفت کرده، توان ما در مدیریت بحران و مقابله با ویرانی ها و نابسامانی های پس از رخداد زلزله بهبود نیافته است. هرگاه زلزله ای در ایران و جهان رخ می دهد، بحث روش های مقابله و کاهش ریسک پذیری در مواجهه با سوانح مطرح می شود و پرونده قدیمی انتقال پایتخت روی میز قرار می گیرد؛ اما همین که چند صباحی گذشت و آب ها از آسیاب افتاد، ماجرا به فراموشی سپرده می شود. پهنه سرزمینی ما در یکی از مناطق زلزله خیز جهان واقع شده و توجه به این بحث در تمام برنامه ریزی های مربوط به ساخت و ساز، شهرسازی، جانمایی صنایع در تمام سطوح باید به طور جدی مد نظر قرار گرفته شود.

این روزنامه در صفحه اول یادداشت هایی از احمد آریایی نژاد و حسن هانی زاده را به ترتیب با عنوان های «جای خالی اخلاق و وجدان» و «پایان بهار روابط ریاض ـ واشنگتن» را منتشر کرد.

روزنامه جام جم همچنین عناوین «چهره های ضدایرانی انتخابات آمریکا را بشناسیم»، «پرداخت حداقل حقوق به معلولان بیکار»، «از افطارِ تئاتر تا سحری سینما»، «نقش آفرینی رسانه ملی در پیشگیری از اعتیاد»، « تلاش برای افزایش تحرک دانش آموزان ایرانی» و «غربی ها به افراط گرایی در کشورهای اسلامی دامن می زنند» را انتشار داد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ خرداد ۹۴ ، ۰۹:۰۸
divan mohasebat

ثبات نرخ بانکی 39 ارز

تهران - ایرنا - بانک مرکزی نرخ بانکی 39 ارز را برای روز جاری(یکشنبه) اعلام کرد که براین اساس نرخ تمام ارزها نسبت به روز گذشته بدون تغییر ماند.

دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی دیوان محاسبات حسابرس

نمونه سوالات استخدامی دیوان محاسبات کارشناس بودجه و تشکیلات

به گزارش ایرنا، نرخ دلار آمریکا 29,160ریال، پوند انگلیس 46,288 ریال و یورو 33,117 ریال تعیین شد.

فرانک سوئیس 31,782 ریال، کرون سوئد 3,594 ریال، کرون نروژ 3,772 ریال، کرون دانمارک 4,439 ریال، روپیه هند 460ریال، درهم امارات متحده عربی 7,940 ریال، دینار کویت 96,653 ریال، یکصد روپیه پاکستان 28,655 ریال، یکصد ین ژاپن 23,768ریال، دلار هنگ کنگ 3,762 ریال، ریال عمان 75,731ریال، دلار کانادا 23,766ریال، راند آفریقای جنوبی 2,398 ریال، لیر ترکیه 10,820ریال، روبل روسیه 540 ریال، ریال قطر 8,015 ریال، یکصد دینار عراق 2,522 ریال، لیر سوریه 155ریال، دلار استرالیا 22,664 ریال، ریال سعودی 7,776 ریال، دینار بحرین 77,371 ریال، دلار سنگاپور 21,860 ریال، ده روپیه سریلانکا 2,185 ریال، یکصد روپیه نپال 28,679ریال قیمت خورد.

همچنین نرخ یکصد درام ارمنستان 6,160 ریال، دینار لیبی 21,447 ریال، یوان چین 4,697 ریال، یکصد بات تایلند 86,675 ریال، رینگیت مالزی 7,799 ریال، یک هزار وون کره جنوبی 26,443ریال، یکصد تنگه قزاقستان 15,673 ریال، افغانی افغانستان 486 ریال، منات آذربایجان 27,802ریال، یک هزار روبل بلاروس 1,903 ریال، سامانی تاجیکستان 4,659 ریال و بولیوار ونزوئلا 4,593 ریال تعیین شد.

اقتصام(2) 9141**1558
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ خرداد ۹۴ ، ۰۹:۰۷
divan mohasebat

معاون وزیر راه خواستار تبدیل کارخانه سیمان ری به یک مرکز فرهنگی شد

تهران - ایرنا - معاون شهرسازی و معماری وزیر راه و شهرسازی با بیان آنکه راه اندازی مجدد کارخانه سیمان ری تقریبا امکان پذیر نیست، خواستار تبدیل مکان این کارخانه به یک مرکز فرهنگی شد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت راه وشهرسازی، پیروز حناچی با بیان آنکه آینده کارخانه سیمان ری به تامین نیازهای مردم جنوب شرق تهران گره خورده است، گفت: برای تصمیم گیری درباره این واحد تولیدی باید تمام شاخص های تاثیرگذار در زندگی مردم این منطقه مورد توجه قرار گیرد.

معاون معماری و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی افزود: با توجه به اینکه در حال حاضر وضعیت هوای کشور و به ویژه تهران در آستانه خطر قرار دارد و استاندارد های زیست محیطی را رد کرده است، هرچند تخریب این کارخانه با توجه به نقش دیرین این واحد در اقتصاد کشور و ابعاد فرهنگی آن چندان به صلاح نیست.

وی بر حفظ ساختمان کارخانجات صنعتی در دل شهرهای بزرگ و تبدیل آنها به مکان های فرهنگی تاکید کرد و گفت: کارخانه سیمان ری در جنوب شرق تهران با بیش از 50 سال قدمت سالیان درازی به اقتصاد کشور و پروژه های عمرانی کمک کرده و این کارخانه در سال های اخیر به دلایل مختلف متروک مانده و شایسته است تا برای این کارخانه تصمیم جدیدی اتخاذ شود.

حناچی افزود: با توجه به مشکلات زیست محیطی ناشی از فعالیت این واحد صنعتی وضعیت آن در حال حاضر مشخص نیست و این کارخانه در حالت بلاتکلیفی به سر می برد، سیمان ری به مثابه بخشی از تاریخ فرهنگ استان تهران است و در طول نیم قرن گذشته این کارخانه، اشتغالزایی و معیشت ناشی از فعالیت در آن، فرهنگ عمیقی ایجاد کرده که نمی توان آن را نادیده گرفت.مشترک برای کلیه رشته­ های شغلی:

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: یکی از پیشنهادها برای ادامه فعالیت سیمان ری تبدیل آن به مرکزی فرهنگی است ولی باید در تبدیل مکان های صنعتی از جمله کارخانه سیمان ری به مکانی فرهنگی، منافع تمام گروه های ذی نفع اعم از شهروندان و مالکان مورد توجه قرار بگیرد اما اگر قرار باشد محل فعلی سیمان ری به پروژه های ساختمانی و ساخت و ساز مسکن اختصاص یابد می توان عواقب منفی این تصمیم را پیش بینی کرد.

حناچی افزود: تجربه ثابت کرده مکان هایی که به این شکل تغییر کاربری می دهند و به یک مرکز فرهنگی تبدیل می شوند یا به عبارت دیگر اقتصاد آنها به فرهنگ گره می خورد ارزش افزوده بیشتری برای اقتصاد و فرهنگ خواهند داشت.

وی پیشنهاد کرد: قبل از اتخاذ هر تصمیمی برای مکان فعلی سیمان ری باید تمام نیازهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و حتی سیاسی مردم محلات اطراف بررسی و بر مبنای آن بهترین گزینه که ضامن تامین تمام نیازهای مردم جنوب شرق تهران خواهد بود، انتخاب شود.

اقتصام(1)1108**1558
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۳۶
divan mohasebat

روش های افزایش کتابخوان ها

تهران - کارشناس حوزه نشر معتقد است برای افزایش جمعیت کتابخوان و اشتیاق مردم به خرید یا امانت گرفتن کتاب لازم است پدیدآورندگان کتاب با مراکز توزیع همکاری خوبی داشته باشند تا فرهنگ مطالعه نهادینه شود.

صدیقه رشید پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی ایرنا افزود: کودکان از ضریب هوشی بیشتری برای یادگیری مطالب آموزنده و مفید برخوردار هستند و در ایام جوانی نیز علاقه به دانستن در آنان شکوفا می شود، پس بهترین راه برای توسعه فرهنگ مطالعه، همکاری تنگاتنگ نویسنده، ناشر، مترجم و مراکز توزیع کتاب است.

وی با بیان اینکه یکی از کارسازترین شیوه های تشویق به مطالعه، یادگیری به طور غیر مستقیم و از طریق مشاهده کتاب برای سنین کودکی است، اظهار داشت: والدینی که در منزل مطالعه می کنند یا اینکه با فرزندانشان به کتابخانه می روند مناسب ترین الگوی مطالعاتی برای فرزندان به شمار می آیند.

رشید پور ادامه داد: اگر کودک دست پدر و مادر خود کتاب ببیند، وی نیز با کتاب انس می گیرد، برعکس اگر خانواده ای در سال یک کتاب هم نمی خواند، پس نباید از کودک و یا نوجوان توقع مطالعه داشت.



**والدین به جای تماشای تلویزیون کتاب بخوانند

این کارشناس اضافه کرد: بهتر است والدین به جای وقت گذرانی های بیهوده مانند سرگرم شدن با اینترنت و تماشای تلویزیون، کتاب بخوانند.

رشید پور با بیان اینکه مطالعه در جامعه سرمایه گذاری بر روی کودکان است، گفت: مطالعه یک کتاب در مورد قصه ها ،سرگذشت انسان‏ها، مسایل علمی، آموزشی و غیره می‏تواند به زندگی معنا و هدف ببخشد و دیدگاه تازه‏ای به او بدهد.



** برخورداری از مهارت های لازم برای مطالعه

وی افزود: فواید مطالعه و کتابخوانی برای نوجوانان و جوانان بر کسی پوشیده نیست و باید از مهارت‏های لازم جهت مطالعه و انگیزه‏های کافی برای دستیابی به سطح مطلوب در این امر برخوردار باشند.



**فعال کردن کتابخانه های مدارس

این کارشناس حوزه نشر با اشاره به اینکه کمبودهایی در زمینه کتابخانه‏ها و حتی گرانی کتاب‏ها وجود دارد و شاید درصد زیادی از مردم توان خرید آنها را نداشته باشند، اظهار داشت :برای جبران این کمبود باید به فعال کردن کتابخانه‏های مدارس و مجهز ساختن آنها به کتاب‏های جدید و همچنین دسترسی نوجوانان و جوانان‏ در ایام تعطیلات به ویژه تابستان پرداخت که وزارت آموزش و پرورش وظیفه آن را بر عهده دارد.

رشید پور ادامه داد:متاسفانه درِ کتابخانه‏های مدارس با پایان امتحانات بسته می‏شود و این گنجینه‏های دینی ، علم ، ادب و هنر که می‏توانند سرنوشت و زندگی نوجوانان ما را متحول سازند در انتظار اول مهر ماه چشم به در و دیوار و قفسه‏های خاک گرفته دوخته‏اند تا شاید بعد از برنامه‏ریزی درسی مدرسه آن هم در اواخر مهر و یا شاید آبان ماه بازگشایی شوند.
مشترک برای کلیه رشته­ های شغلی:


**کتاب های خوب به مردم معرفی شود

وی تصریح کرد: در حالی که در کشورهای پیشرفته، استفاده از کتابخانه های مدارس به ویژه در ایام تعطیلات امکان پذیر است و کتاب های خوب و جدیدی که منتشر می شوند از طریق اطلاع رسانی به مردم معرفی می شوند.

رشید پور اضافه کرد: اگر کتاب های برگزیده در کشور ما نیز مطبوعاتی و رسانه ای شود، آگاهی مردم نیز بالا رفته و آنان توجه بیشتری به وجود کتاب و مطالعه آن در سبد خانوارشان خواهند کرد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۳۶
divan mohasebat

گسترش گردشگری درمانی نیاز به توجه مسوولان ارشد دارد

ایلام - ایرنا - مدیرعامل شرکت گردشگری سفر سلامت آلامتو گفت: با توجه به اهمیت صنعت توریسم درمانی و افزایش سهم گردشگری و ایجاد اشتغال زایی از این طریق، دولت باید با نگاه ویژه حمایت گسترده از شرکت های فعال در زمینه توریسم سلامت داشته باشد.

علیرضا خنفری روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: هم اکنون بسیاری از کشورهای منطقه و کشورهایی همچون ترکیه، تایلند، اندونزی و هندوستان در زمینه توریسم درمانی و توسعه صنعت گردشگری خود از ایران پیشی گرفته اند.

وی افزود: کشور ایران با توجه به رشد چشمگیر حوزه درمان و علم پزشکی و همچنین ظرفیت های عظیم گردشگری و مکان های دیدنی از ظرفیت های قوی و کارآمدی در این زمینه ها برخوردار است و باید از این استعدادها بخوبی استفاده کرد.

خنفری ادامه داد: شرکت گردشگری سفر سلامت آلامتو از یک سال پیش فعالیت های خود را در حوزه جذب گردشگر سلامت آغاز کرده و با تبلیغات گسترده در کشورهای منطقه نظیر عراق، سوریه، کویت، عمان و اقلیم کردستان توانسته، توسعه صنعت توریسم درمانی در ایران را بطور جدی دنبال کند.

وی تاکید کرد: این شرکت با انعقاد قرارداد با مراکز درمانی به منظور کاهش هزینه های درمانی برای اتباع خارجی نسبت به کشورهای رقیب و نیز استفاده از امکاناتی همچون تخت VIP، پزشک مترجم، پزشکان فوق تخصص و مجرب و فضای آرام اسکان در نزدیکی مرکز درمانی برای گذران دوران نقاهت شرایط را برای حضور گردشگران سلامت در کشور ایجاد کرده است.

وی مقابله با ایران هراسی، آشنایی با فرهنگ اصیل و غنی ایرانی، دیدن مناطق گردشگری، پاک کردن ذهنیت منفی این اتباع در خصوص ایران را از جمله اهداف این طرح دانست و گفت: گردشگران سلامت بعد از بازگشت به کشور خود بعنوان سفیر و مبلغ دیدگاه خود درباره ایران را به هموطنان شان انتقال می دهند.

وی یادآور شد: دفتر مرکزی این شرکت به علت مزیت هایی که ایلام نسبت به دیگر استان های هم مرز با کشور عراق دارد؛ در این استان است، اما در دیگر نقاط کشور هم نمایندگی دارد.
مشترک برای کلیه رشته­ های شغلی:
مدیرعامل شرکت گردشگری سفر سلامت آلامتو افزود: کوتاهی مسافت ایلام با استان های همسایه خود در کشور عراق، امنیت بالای جاده های مشرف به این استان ها از مرز ایلام و نیز قابلیت های گسترده ایلام در زمینه گردشگری و معرفی ناشناخته های آن از جمله اهداف استقرار این شرکت در این استان است.

خنفری ضمن اینکه خواستار حمایت جدی تر مسوولان کشور از توسعه و رونق صنعت توریسم درمانی شد، تاکید کرد: وزارت خانه های امور خارجه، بهداشت و درمان و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری باید با هماهنگی کنسولگری های ایران در کشورهای مختلف و همکاری با شرکت های فعال در این زمینه، برای توسعه توریسم درمانی ایران تلاش مضاعف کنند.

شرکت گردشگری سفر سلامت آلامتو فعالیت خود را از یک سال پیش شروع کرده و در این مدت کوتاه موفق به جلب اعتماد بیماران کشورهای منطقه برای انجام و تکمیل روند درمان خود و یا اعمال جراحی همچون زیبایی در ایران شده است.

این شرکت دارای 20 دستگاه آمبولانس، شش دستگاه اتوبوس VIP است ضمن اینکه با انعقاد تفاهم نامه با جمعیت هلال احمر، از چهار فروند بالگرد این جمعیت برای انتقال بیمارانی که شرایط جسمی خوبی ندارند از مرز به مراکز درمانی داخل کشور استفاده می کند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۳۵
divan mohasebat

پازاج:حضورقهرمانان المپیک دررقابت های انتخابی از نگاه کادر فنی دور نمی ماند

تهران - ایرنا - سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان گفت: حضور قهرمانانی چون حمید سوریان وامید نوروزی جدای هرنتیجه ای در مرحله نهایی انتخابی تیم های ملی از نگاه کادر فنی دور نمی ماند.

احد پازاج روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : این قهرمانان اگر در مسابقات شرکت کرده و سوم هم می شدند با توجه به فرایند انتخابی تیم ملی، با اعزام به تورنمنت های بین المللی و با ارزیابی نفرات اعزامی بصورت خاص مورد توجه قرار می گرفتند.

وی اظهارداشت:درصورتی که بعد ازتورنمنت بین المللی، برای کادرفنی دوباره ابهام وجود داشته باشد بابرگزاری مسابقه انتخابی داخلی می توانستیم نفر اول را انتخاب کنیم و در غیر این صورت کادر فنی با جمع بندی مسابقات گذشته و برخی شاخصه ها از جمله حضور مستمر و منظم در اردو، نظم و انضباط، آمادگی و سایر شاخصه ها نفر اول تیم ملی را انتخاب می کند.

پازاج ادامه داد: متاسفانه این قهرمانان به نام کشورمان (سوریان و نوروزی) که از سرمایه های کشتی فرنگی هستند در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی شرکت نکردند و به همین دلیل در رقابت های قهرمانی سال 2015 جهان در ترکیب تیم ملی نخواهند بود.مشترک برای کلیه رشته­ های شغلی:

وی با اشاره به آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان در راه رقابت های قهرمانی جهان گفت: تا آغاز رقابت های قهرمانی جهان در لاس وگاس آمریکا (شهریور ماه) پنج مرحله اردو برگزار خواهد شد که این مرحله از اردوی تیم ملی تا دهم تیر ماه ادامه خواهد داشت.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسلان ادامه داد: کادر فنی با توجه به قانون فرایند انتخابی تیم ملی، برای شناخت نفرات در برخی از وزن ها، تعدادی ازفرنگی کاران را در تورنمنت های بین المللی پیت لازینسکی لهستان و تورنمنت دیگری در قزاقستان محک خواهد زد و ترکیب تیم ملی در رقابت های قهرمانی جهان نیز 15 روز قبل از اعزام اعلام می شود.

وی درمورد پیش بینی خود از عملکرد تیم ملی در رقابت های قهرمانی جهان گفت: سعی داریم از کورس قهرمانی عقب نمانیم و ضمن آنکه باید در این رقابت ها سهمیه کامل المپیک 2016 ریودوژانیرو را هم بگیریم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی درخصوص حکم کمیته انضباطی فدراسیون کشتی در رابطه با امید نوروزی خاطر نشان کرد: نوروزی از قهرمانان المپیک و از سرمایه های این کشور است و شاید حضور او در استان های مختلف فرصتی باشد تا جوانان و علاقمندان به او از نزدیک بتوانند با سبک کشتی و با تاکتیک ها و تکنیک های او آشنا شوند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۳۵
divan mohasebat